Afstuderen 2012 "Around the World" - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Wilbert Kwakkel - WaarBenJij.nu Afstuderen 2012 "Around the World" - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Wilbert Kwakkel - WaarBenJij.nu

Afstuderen 2012 "Around the World"

Door: Wilbert

Blijf op de hoogte en volg Wilbert

22 Januari 2012 | Nederland, Groningen

Nog even en dan is het zover...
het avontuur dat afstuderen heet, gaat beginnen!

Ik zit inmiddels in mijn vierde jaar van de ALO in Groningen en ga mijn afstudeeronderzoek op een iets warmer oord van de wereld schrijven.

In dit bericht wil ik jullie alvast mijn vluchtschema meegeven, zodat jullie mij weer op de voet kunnen volgen.

10/2 - 17/2 Tokyo (Japan)
18/2 - 19/2 Auckland (New Zealand)
19/2 - 3/6 Nadi (Fiji)
3/6 - 9/6 Los Angeles (Verenigde Staten)
9/6 - 18/6 New York (Verenigde Staten)
19/6 Back in Holland!

Op deze site zal ik jullie weer zo goed mogelijk op de hoogte proberen te houden van de avonturen van Kwakkel rondstruinend over de gebaande en niet gebaande wegen aan de andere kant van de wereld. Op Facebook zal ik zo nu en dan mijn foto's posten.

Hopelijk kunnen jullie er weer van genieten.

Ik heb er zin in!

Liefs Wilbert

  • 22 Januari 2012 - 16:55

    Berdien Westrik:

    Zoow Wilbert, je gaat wel veel doen zeg! Ga je nou op alle plekken ook een soort van stage lopen, of is dat maar op 1 plek?

    Veel succes en geniet ervan! ;)

  • 22 Januari 2012 - 22:57

    Willem Hofman:

    Kijk Wilbert, daar doe je mij nou een groot plezier mee. Hoop weer op mooie verslagen! Goeie Reis.

  • 23 Januari 2012 - 07:38

    Charis Voerman:

    Hey Wilbert, dat ziet er weer goed uit zeg! Geniet van je reis, maar dat gaat vast helemaal goed komen! :)

  • 23 Januari 2012 - 12:32

    Gerrit Van Der Kolk:

    Goedemiddag Wilbert,

    Wat een geweldig en ambitieus reisschema! Waar gaat je afstudeeronderzoek over? ('Hoe zie ik zo veel mogelijk van de wereld terwijl ik pretendeer te studeren...') :-)
    Heb je nog plannen om in het onderwijs te gaan werken? Ik werk sinds 2012 op CSG Dingstede in Meppel!

    Het ga je goed,
    Gerrit van der Kolk

  • 23 Januari 2012 - 14:48

    Ilona:

    jeeeh kwakkel, wat een plannen weer! haha, leuk dat ik nog aangemeld was, ik zal eens kijken of ik je vanuit malawi kan volgen ;) succes en have fun! dan studeren we samen af denk ik?! x

  • 23 Januari 2012 - 20:38

    Wilbert Kwakkel:

    Even een toevoeging aan het verhaal.
    Waarschijnlijk ga ik onderzoek doen naar de invloed van de culturele en etnische achtergrond van de leerlingen op een internationale school op hun gedrag tijdens de les en hoe hier gebruik van gemaakt kan worden. Maar dit kan allemaal nog weer veranderen als ik eenmaal in Fiji ben aangekomen. De tijd zal het leren!
    @Gerrit van der Kolk: Jazeker zijn daar de plannen voor, dus mocht er een baan vrij komen in Meppel volgend jaar dan hoor ik dat graag :) Leuk dat je reageerde op mn verhaal trouwens

  • 31 Januari 2012 - 15:19

    Mariët Boxum:

    Heej Wilbert!

    Veel succes met je afstudeerproject daar;) Het lijkt me echt super gaaf! Geniet ervan daar en leerse ;)

    Greetz!

  • 06 Februari 2012 - 11:56

    Charlotte:

    Zo! Je gaat niet alleen even naar Fiji, maar ook nog verder de wereld rond. Ga je alle landen alleen bezoeken? En wat voor leuks ga je in de VS doen? Of is dat ook allemaal voor je afstuderen?
    xx

  • 06 Februari 2012 - 14:25

    Sanne Peters:

    Oh Wilbert, ik ga het in mijn agenda schrijven want die wereldreis van jou kan ik niet allemaal onthouden ;) wat tof allemaal! Begint mij nu ook wel een beetje te kriebelen.. wat gaaf!

    Ik hou je zeker in de gaten. Hoop je nog wel even te zien voordat je gaat..
    x Sanne

  • 06 Februari 2012 - 15:50

    Marleen:

    Topper

  • 06 Februari 2012 - 15:55

    Rianne Wessel:

    Lieverd!!!

    Geniet van alles... ik zal je HEEL erg missen! En heeeel veel succes:D

    Xxx Wessel

  • 06 Februari 2012 - 16:00

    Simone:

    Hee Wilbert!

    Heel veel plezier gewenst!
    Hoop dat je een te gekke tijd daar beleefd, maar dat zal vast wel lukken!
    Blijf jezelf en dan komt alles daar helemaal goed!

    Liefs Simone

  • 06 Februari 2012 - 16:06

    Robin Samson:

    Vet, kwakkel, doe je ding daar. Ik schrijf me in voor je post's!

  • 09 Februari 2012 - 12:16

    Joke:

    He Wilbert een hele goede reis gewenst , we gaan je volgen joh

    supergaaf,
    de heldoorntjes

  • 10 Februari 2012 - 07:25

    Lara:

    Wow, wat een toffe plannen heb je in het vooruitzicht! Vooral Tokyo wordt ik jaloers van!
    Goede reis, succes met het schrijven van je scriptie (waar ga je de discipline vandaan halen als je lekker zit te chillen op de Fiji's?!? Volgens mij zou de motivatie bij mij dan ver te zoeken zijn dan haha ;) ) en geniet van alle avonturen die je meemaakt!

    X

  • 10 Februari 2012 - 09:09

    Manon:

    Wilbert, wat gaaf zeg! Geniet ervan en ik ben erg benieuwd naar je verhalen! Liefs

  • 10 Februari 2012 - 22:48

    Wilma:

    We kijken nu al uit naar alle verhalen!
    Wat zul je nu weer allemaal beleven?
    We wensen je een fantastische en leerzame tijd toe, geniet ervan!
    Alfred en Wilma en de koters

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilbert

Hee Mafkezen, 20 augustus ga ik het mooie 's-Heerenbroek vaarwel zeggen. Mijn bestemming... AUSTRALIE, NIEUW ZEELAND & AZIE! Ik ga daar een jaar lang rond reizen en uiteraard moet er ook gewerkt worden. Op wilbertkwakkel.waarbenjij.nu is mijn verhaal te volgen. En ik vind het natuurlijk altijd leuk als jullie ook iets uit Nederland laten horen. G'Day Wilbert

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 59327

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 31 Juli 2016

China

20 Augustus 2007 - 20 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: